Pomoc klientom pri tvorbe a realizácii nových priestorov a objektov
Všeobecné postupy uplatňované v priebehu realizácie projektu
o koordinácia a zabezpečenie spolupráce medzi všetkými stranami v každej fáze prípravy, realizácia a odovzdanie diela
o komunikácia a poskytovanie priebežných informácií o procese objednávateľovi
o konzultačná a poradenská činnosť pre objednávateľa v priebehu všetkých fáz realizácie
o kontrola kvality dodávok a prác
o prevzatie diela a prác v mene objednávateľa v priebehu realizácie vo fázach I. až V.
Začiatok a príprava projektu
o vypracovanie zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom
o poistenie pri realizácie požadované vlastníkom objektu
o oboznámenie sa so štandardami a požiadavkami objednávateľa a majiteľa objektu, vyhodnotenie štandardov a požiadaviek
objednávateľa a majiteľa objektu z cieľom ich vzájomného zosúladenia pri dodržaní legislatívnych požiadaviek
o vypracovanie harmonogramu prác a jeho kontrola
o vypracovanie návrhu rozpočtu, jeho sledovanie a jeho vyhodnocovanie
Predprojektová príprava
o koordinácia a asistencia pri vypracovaní dispozičnej štúdie podľa požiadaviek objednávateľa s cieľom
efektívneho využitia priestorov
o koordinácia a asistencia pri technickom a technologickom vybavovaní
o koordinácia a asistencia pri výbere dodávok vnútorného vybavenia
o koordinácia a asistencia pri výbere nadštandardných a neštandardných doplnkov a vybavenia
o koordinácia architektov, dizajnérov a dodávateľov a subdodávateľov
Projektovanie
o koordinácia a asistencia pri vyhodnotení projektovej dokumentácie (realizačné výkresy)
o vyhodnotenie a porovnanie projektovej dokumentácie s požiadavkami objednávateľa, štandardami
a stavebnými obmedzeniami zo strany majiteľa objektu
o zabezpečenie schválenia projektovej dokumentácie od objednávateľa a majiteľa objektu
Príprava realizácie
o výber a zabezpečenie dodávateľov
o uzatvorenie zmlúv s dodávateľmi
o vypracovanie rozpočtu na realizáciu
o vypracovanie harmonogramu realizácie
Realizácia
o manažovanie zmluvných prác a výkonov
o organizácia zmluvných strán a dodávateľov
o organizácia a kontrola výkonov na mieste podľa stavebného denníka v súlade s časovým harmonogramom
o kontrola kvality výkonov
o výkon stavebného dozoru (osobou s oprávnením na výkon činnosti SD)
o zabezpečenie koordinácie pri realizácii dodatočných požiadaviek objednávateľa
o postupné preberanie prác, dodávok a výkonov od jednotlivých dodávateľov
o dohľad a monitoring nad odstraňovaním vzniknutých závad
o administratívne úkony súvisiace s procesom fakturácie z pohľadu kontroly rozpočtu
o odovzdanie diela objednávateľovi
Vyhodnotenie projektu
o spolupráca s majiteľom objektu pri získaní kolaudačného rozhodnutia a povolenia na užívanie priestorov.
o prevzatie projektu skutočného vyhotovenia
o prevzatie certifikátov, návodov na obsluhu, revíznych správ, protokolov a inej relevantnej technickej dokumentácie
o vyhodnotenie a uzatvorenie rozpočtu
o vyhodnotenie a uzatvorenie projektu
o dohľad a zabezpečenie odstránenia prípadných závad v čase záruky diela
|